mandag 1. desember 2008

Ting 23 Oppsummering

Favoritt-ting:
Hittil er det nok bloggen som er min favoritt web 2.0 ting. Det kan selvfølgelig endre seg når jeg tar flere av tingene mer aktivt i bruk, men uansett: Blogging er enkelt å komme igang med, og har man en konkret ting å bruke bloggingen til (slik som 23ting-kurset), er den et bra sted for tanker, ideer og formidling.

Læringsmål og videre læring
Noe av det jeg har tenkt endel på underveis, er at jeg rett og slett må bli flinkere til både å lese og skrive engelsk. Web 2.0 verdenen er i så stor grad engelskspråklig at skal man få fullt utbytte og forståelse av det man holder på med, må man være god i engelsk. En annen ting er spesielle ord og uttrykk som brukes på nettet (og som man ikke alltid finner i Oxford learners..). Her kunnne jeg sikkert vært flinkere til å spørre en av dere andre.
Jeg har lyst til å lære mer, både fordype meg i flere av tingene og ta dem i bruk i jobbsammenheng. Ser også at det kunne vært nyttig å kunnet mer om nettpublisering, grafisk utforming, hvordan lage databaser...

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Du er klare for de neste 23tingene skjønner jeg :-)
Hilsen Marianne