fredag 28. november 2008

Ting 21 Web 2.0 awards

Web 2.0 awards.
Imcooked så ut som en bra vinner (food), LastFM som vinner støtter jeg også, og så var det flere vinnere i ulike kategorier som vi har vært innom i kurset: Flikr, del.icio.us. Synes det er vanskelig å uttale seg om hvorvidt de har valgt rett vinner, da måtte jeg nesten brukt tid og ha erfaring med mange flere av disse tjenestene.
Jeg oppdaget spesielt en tjeneste her, under utdanning. Nå har jeg jo prøvd å lære et par kinesiske ord, men det tilsvarende programmet finnes også som spanskkurs, SpanishPod. Det skal jeg iallefall ta ibruk og se hvor mye som kan læres til neste års Spaniaferie :-)

Computerworld har en kåring som blant annet omfatter beste nettsteder for gode svar, vet ikke om de har vurdert Biblioteksvar, men de trakk iallefall frem Yahoo ansvers - som jeg ikke har hørt om før.

1 kommentar:

lene sa...

og ting 21 er i boks! flott:-)